COACHING

Henkilökohtainen Coaching

Valjastetaan koko potentiaali käyttöön

Coac­hin­gin tavoit­tee­na on aut­taa coac­hat­ta­vaa jäsen­tä­mään aja­tuk­si­aan ja tun­tei­taan, huo­maa­maan mah­dol­li­set onnis­tu­mi­sen esteet, saa­vut­ta­maan tavoit­teen­sa ja otta­maan käyt­töön­sä koko potentiaalinsa.

Para­Vi­tan coac­hing-tapaa­mi­sis­sa asiak­kaat saa­vat mah­dol­li­suu­den reflek­toi­da, oival­taa ja oppia. Onnis­tu­mi­nen tavoit­teis­sa tuo ener­gi­aa ja voi­maa niin coac­hat­ta­val­le kuin coachillekin.

Kenelle henkilökohtainen coaching sopii?

Coac­hing tukee kaik­kia roo­le­ja ja tilan­tei­ta – olit­pa esi­hen­ki­lö, asian­tun­ti­ja tai muu­tos­ti­lan­tees­sa ole­va ammat­ti­lai­nen.
Eri­tyi­sen pal­jon coac­hin­gis­ta hyö­tyy koko työyh­tei­sö sil­loin, kun esi­hen­ki­lö saa hen­ki­lö­koh­tais­ta tukea kehit­tä­mis­työn rin­nal­la. Näin coac­hin­gis­sa voi­daan reflek­toi­da myös työyh­tei­sön tilan­net­ta val­men­ta­jan kans­sa, joka tun­tee orga­ni­saa­tion kokonaisuuden.

Miten coaching-prosessi etenee?

Todel­li­nen vai­ku­tus ajat­te­lun ja toi­min­ta­ta­po­jen muut­tu­mi­ses­sa syn­tyy ajan myö­tä. Tyy­pil­li­ses­ti coac­hing-pro­ses­si kes­tää 3–8 tapaa­mis­ker­taa.
Tapaa­mis­ten välil­lä tapah­tu­vat oival­luk­set, kokei­lut ja reflek­toin­ti ovat olen­nai­nen osa kehi­tys­tä. Coach tukee tätä myös anta­mal­la väli­teh­tä­viä, jot­ka aut­ta­vat vie­mään oival­luk­set käytäntöön.

ParaVitan valmentaja Mari Blomqvist

Para­Vi­tan coac­hi­na toi­mii koke­nut val­men­ta­ja ja työ­elä­män kehit­tä­jä Mari Blom­qvist.
Hänen työs­ken­te­ly­ta­paan­sa vai­kut­ta­vat val­men­ta­va ote, sys­tee­mia­jat­te­lu, neu­ro­tie­tei­den ymmär­rys, impro­vi­saa­tio, tera­piao­pin­not ja vank­ka käy­tän­nön koke­mus suo­ma­lai­ses­ta työ­elä­mäs­tä.
Kai­ken taus­tal­la on kui­ten­kin tär­kein: läs­nä­olo jokai­ses­sa kohtaamisessa.

Opin hyö­dyn­tä­mään pii­le­viä vahvuuksiani.”

Coac­hing aut­toi minua usko­maan sii­hen, että vah­vuuk­sia ja voi­ma­va­ro­ja löytyy.”

Uskal­lan luot­taa tulevaisuuteen.”

Sain hyviä vink­ke­jä, uusia pers­pek­tii­ve­jä, poh­din­ta-teh­tä­viä ja kirjavinkkejä.”